فنر زنی لوله فاضلاب و جرمگیری لوله آبگرم تمام نقاط شبانه روزی09125014907 - آچار

گرفتگی لوله های فاضلاب از مشکلات عمده هر خانواده ای است که می توانند با گرفتن شماره لوله بازکنی مشکل را حل کنند. برای رفع گرفتگی  لوله های فاضلاب بهتر است از افراد متخصص سایت آچار استفاده کنید. ممکن است گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل افتادن پارچه یا وسیله ای دیگر داخل آن صورت بگیرد استفاده از روش های لوله بازکنی چون تراکم هوا، وارد کردن شلنگ آب با فشار بالا موثر باشد اما بهترین روش لوله بازکنی استفاده از فنر زنی با دستگاه است که متخصصین سایت آچار ما بدون خرابی این کار را انجام می دهند تمام نقاط شبانه روزی.09125014907

فنر زنی لوله های فاضلاب مسلما برای توالت های فرنگی توصیه نمی شود و بهتر است از روش تراکم هوا برای رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده کنید. فنر زنی به دو روش دستی و استفاده از دستگاه صورت می گیرد که در مورد دوم دستگاه فنر زنی با برق کار می کند و بهتر از روش دستی فنر زنی است.

فنر زنی چیست؟09125014907

با گرفتگی لوله های فاضلاب شاید برخی حتی به فکر ریختن اسید داخل آن بیفتند اما نمی دانند که با ریختن اسید ممکن است باعث پوسیدگی لوله فاضلاب و تراشیدن هزینه زیادی شوند. بخاطر همین لوله بازکن ها امروزه روش فنر زنی را بهترین روش برای باز کردن لوله های فاضلاب می دانند. سر فنر دارای حالت مخروطی و از جنس فولاد است که وارد لوله فاضلاب می شود و با حرکت چرخشی و بیرون آوردن آن هر وسیله اضافی و شئی به آن گیر می کند و با بیرون کشیدن آن لوله فاضلاب بازمیشود.

در روش فنر زنی به صورت دستی حرکت فنر با دست صورت می گیرد و برای گرفتگی های جزیی استفاده می شود در صورتی که دستگاه فنر زنی برقی است و حرکت فنر با موتور برق صورت می گیرد و حرکت فنر با چرخش صورت می گیرد و بسیار کار آمد است.

ویژگی های دستگاه فنر لوله باز کنی

  • قابلیت حمل کردن راحت دستگاه
  • قابلیت رفع گرفتگی های شدید
  • سرعت عمل بالا در لوله بازکنی
  • مناسب برای افراد فنی لوله باز کنی
  • مجهز بودن به فنر بلند برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب
  • داشتن سر فنرهای مختلف
  • امکان استفاده از برق شهری

روش کار با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی

برای کار با دستگاه فنر لوله بازکنی برقی ابتدای کار حتما از دستکش استفاده کنید و سپس سر فنر لوله بازکنی را انتخاب کنید و فنر را داخل محفظه لوله قرار دهید حال با روش کردن دستگاه فنر به داخل لوله خواهد رفت. برای عبور از اتصالات حتما مواظب باشید که دقت لازم را برای عبور فنر انجام دهید تا دچار گیر کردن فنر نشوید.  دستگاه فنر زنی برقی با حرکت چرخشی خود باعث رفع گرفتگی لوله فاضلاب می شود و در صورتی که پارچه ، لیف حمام در آن گیر کرده باشد به دور فنر بپیچد و بار بالا آوردن فنر مشکل گرفتگی حل شود.

Summary
فنرزنی لوله فاضلاب و رفع گرفتگی با دستگاه بدون خرابی..09125014907
Article Name
فنرزنی لوله فاضلاب و رفع گرفتگی با دستگاه بدون خرابی..09125014907
Description
بهترین روش لوله بازکنی استفاده از فنر زنی لوله فاضلاب با دستگاه است که متخصصین تاسیسات آچار ما بدون خرابی این کار را انجام می دهند.